رپــــ فــارســــ

انواع سبک رپ

رپ از سبک هاي بسيار زيادي تشکيل شده :

 کل : آهنگي که بيشتر خواننده از خودش تعرف مي کنه و بقيه رو کوچيک تر نشون ميده .
 
گنگ : سبکي که در اون رپر درباره پليس ِ جنگ واسلحه و.... مي خونه.
 
پارتي : سبکي که در آن درباره مهماني هاي شبانه خونده ميشه.
 
لاو : سبکي که خواننده درباره عشقش صحبت ميکنه و اين که اوو خيلي دوست داره و .....
 
ديس لاو : سبکي که در اون رپر از کسي که بهش خيانت کرده مي خونه و بهش ميگه از پيشش بره
 
ديس : در اين سبک رپر شعر هاي رپر مقابلش رو عوض ميکنه و به صرر خودش يا به شکل خنده دار در مياره و به صورت آهنگ در مياره در اين صورت رپر بايد منظر ديس بک باشه تا جابشو بدن .
 
اجتماعي : در اين سبک رپر در مورد مشکلات اجتماعي مي خونه و از اونا شکايت مي کنه.
 
فان :سبکي که در آن آهنتگ هاي طنز آميز .خندهدار خوانده مي شود
 

صدا

در اين بخش به صداي مناسب سبک هاي مختلف رپ اشاره ميکنم.

 گنگ: صداي خشن، کوبندهوبي روح.
 
اجتماعي- 30 يا30 : صداي گرفته، غمگينو کوبنده ومعترض.
 
لاو:صداي زيباو دلنشين و انعطاف پذير
 
پارتي: فکر کنم صداي شاد بهتره 
 
کل: هر نوع صدايي
 
فان:هرنوع صدايي
 
ديس لاو: صداي زيبا و انعطاف پذير
 
ديس: هر صدايي
 

تکست نويسي :

تکست ساده:
................................قافيه .............. .........................قافيه
به خاطر عشق يا بازي هاي دروغکي به خاطر موندن تو زندگي زورکي
 
 
تکست نيمه حرفه اي:
.....................قافيه................... ....قافيه..................قافيه....قا فيه
سناتور مياد به ما رپ و درس ميده کليد جهاني شدن و به ما پس ميده توي کلاس رپ سناتور هست ديگه به سمت پيشرفت دربست مي ره
 
 
تکست حرفه اي:
............قافيه قافيه...............قافيه قافيه. 
که نشستن تو کلاس با صد افسوس کاشکي يه بخاري به جا چراغ نفت سوز داشتي
 


نظرات شما عزیزان:

رپ لاو
ساعت21:43---13 خرداد 1396
دمتون گرم مطالبتون خیلی خوب بود.

محمد
ساعت20:13---23 بهمن 1395
من تکست نوشتم توپ هر کی آهنگسازه خوبیه یا فکر میکنه خوانندگی بلده و به رپ علاقه داره حاضرم کمک کنم
اینم شمارم که امیدوارم فیلتر نشه


Matin
ساعت22:46---30 مهر 1395
سلام هر خواننده ایی به اندازه خودش میخونه و مینویسه
ولی اگه بخوایم بگیم کی بهتره باید بگیم کی بهتر تکنیک میزنه
از نظر من اول شاهین نجفی هست چون با قدرت علمش می نویسه نه مواد
دوم یاس که همین هم شباهتی به شاهین داره که حرف هاش رو با کمی تعارف می زنه
این از لحاظ تکنیک بود ولی لحاظ هایه دیگه ایی هم هست


katayoon
ساعت12:17---29 مهر 1395
من عاشق رپم کل زندگیم به رپ ختم می شه خوبم صدامو رو بیت تنظیم می کنم ولی برام یکم سخته که بنویسم

تڪرو
ساعت15:17---6 شهريور 1395
سلام داداش تو تکست نویسی همه چی به قافیه نیست گلم قافیه ۵۰درصد مهمه پس ۵۰درصد دیگش هم باید کامل کنی تا بشه ی تکس خوب ۵۰درصد دیگش بماند...ولی خوب بود ماشالا

takro
ساعت15:14---6 شهريور 1395
بیشتر دقت کنین همه چی به قافیه نیس داداش

تڪرو
ساعت15:10---6 شهريور 1395
سلام داداش تو تکست نویسی همه چی به قافیه نیست گلم قافیه ۵۰درصد مهمه پس ۵۰درصد دیگش هم باید کامل کنی تا بشه ی تکس خوب ۵۰درصد دیگش بماند...ولی خوب بود ماشالا

دختررپ
ساعت18:09---19 مرداد 1395
عالی

بنده خدا
ساعت23:42---2 مرداد 1395
من خیلی دوست دارم رپر شم اما چیز خاصی به نظرم نمیرسه بخونم کمکم کنید لطفا

بنده خدا
ساعت23:41---2 مرداد 1395
من خیلی دوست دارم رپر شم اما چیز خاصی به نظرم نمیرسه بخونم کمکم کنید لطفا

محمد
ساعت19:26---18 تير 1395
سلام میخواستم بدونم سبک گروه تن به ۱۰چی هس؟ ممنون

سمیرا
ساعت19:52---11 خرداد 1395
سلام وقت بخیر . ممنون از اطلاعات خوبی که در اختیار دوستداران رپ گذاشته اید . من هم تکست رپ نوشتم میخوام نظرتون و بدونم.

w.light
ساعت22:41---9 ارديبهشت 1395
دوستان من واسه نظراتون واقعا احترام قائلم
اما ب قران مجید شایع ی چیز دیگه اس.ب نظر من هیچ رپری نمیتونه مثه اون تکست بنویسه


کیمیا
ساعت21:46---8 ارديبهشت 1395
ممنون لطف مطالب گسترده تر و بیشتر از رپ و سبکای خوندن و همه چی بزارید من میخوام رپر شم و به این اطلاعات نیازمند هستم

خواننده اینده
ساعت21:25---8 ارديبهشت 1395
لطفا مطالب بیشتر و زیاد تری بزارید من میخوام رپر بشم به اطلاعات نیاز دارم ممنون

Fshaa
ساعت1:37---3 فروردين 1395
سلام رفقا بحث اینکه کی بهتر هستو اینا یه چیز کیلیشه هست به نظرم هم حصین هم یاس و بقیه کسایی که در این زمینه فعالیت میکنن خوبن و استادن .من تکست مینویسم و اینکه تکست نویسی عالمی داره مثل خوندنش و اینکه خودتون با کسی مقایسه نکنین فقط با خودتون هرچی بیشتر بنویسین بهترو پیشرفته تر میشین .همه گفتن منم میگن توضیحات سطحی بود.اماده هم کاریم هستم و بیت ساز می خوام از شیراااز همکاریم پایه هستم رفقا

poya sj
ساعت10:35---29 بهمن 1394
سلام من تازه وارد. رپ شدم. میخواستم کمکم کنید تکس مینویسم اما زیاد خوب نمیشه اگه میشه چندتا تکس واسه نمونه بزارید ممنون

#someone
ساعت15:18---20 بهمن 1394
خیلی ممنون از توضیحات مفیدتون مخسی

khanoome_tokhs
ساعت15:26---19 مهر 1394
mishe rahnamaii konid

khanoome_tokhs
ساعت15:24---19 مهر 1394
man. text minevisam ama niyaz b komak daram nemidoonam ch joori bayad beat text ro entekhab konam
plz post bishtari bzarid ta bahre bardari va agahie ma ham bishtar beshe


Unknown
ساعت1:04---11 مرداد 1394
کس خولا...دارید راجب تکس نویسی بحث میکنید یا رپرا..

امیر یاغی
ساعت0:32---5 فروردين 1394
تکست فقطو فقط بهرام وملتفت
پاسخ:شدیدااااا مواااافقم ^___^


Pilman wolf
ساعت17:36---18 اسفند 1393
دستتون درد نكنه منم تكست رپ فارس مينويسم . اگه ميشه به تكست هاي من نگا كنين و نظر بديد.
توجه : من آماده همكاري با رپر هاي عزيز هستم. ( تكست از من خوندن از شما) با قيمت ارزون تكست مينويسم
Pilman-wolf.blog.ir
پاسخ: خوشال میشم تکساتونو ببینم :)


hooman @23
ساعت0:19---6 بهمن 1393
عاااااااااااااااااااااااالی
پاسخ: نظر لطفتونه


سسسسسههههههههههههههههه
ساعت21:32---2 دی 1393
http://rapepars.loxblog.com/commenting/avatars/avatar13.jpgh ttp://rapepars.loxbhttp://http://rhttp:/http://rapepars.loxb log.com/commenting/avatars/avatar03.jpg/rapepars.loxblog.com /commenting ا
/avatars/avatar10.jpgapepahttp://rapepars.loxblhttp://ra pepars.loxblog.com/commenting/avatars/avatar01.jpgog.com/com menting/avatars/avatar13.jpgrs.loxblog.comhttp://rapepars.lo xblohttp://rapepars.loxblog.com/commenting/avatars/avatar12. jpgg.com/commenting/ahttp://rapepars.loxblog.com/commenting/ avatars/avatar15.jpgvatars/avatar16.jpghttp://rapepars.loxbl og.com/commenting/avatars/avatar01.jpg/commenting/avatars/av atar08.jpgrapepars.loxblog.com/commenting/avatars/http://rap epars.loxblog.com/commenting/avatars/avatar07.jpgavatar17.jp glog.http://rapepars.loxblog.com/commenting/avatars/avatar04 .jpgcom/commenting/avhttp://rapepahttp://rapepars.loxblog.co m/commenting/avatars/avatar06.jpgrs.loxblog.com/comhttp://ra pepars.loxblog.com/commenting/avatars/avatar14.jpgmenting/av atars/avatar05.jpgatars/avatar03.jpg:)=( (
اگه می تون پیدام کن


علی
ساعت22:52---18 شهريور 1393
دادا دمت واقعا حال کردم حداقل یکی تو نت واسه رپ ی قدمی ورداش

مهدی
ساعت2:47---9 فروردين 1393
مطالب کامل تری بذار.اصلا توضیحی درباره فست،هیپ هاپ،آر ان بی،۶.۸ و...ندادی.بعدشم واقعا فکرمیکنی یاس از حصین کارش قویتره؟؟!!! ههههه.ردپا و دلخوشیش بهترین کارهای رپن
پاسخ: ببین دادا من ملتفتم... کاغذو زیاد دقبول ندارم درنتیجه بامن از این بحثا نکن :D و ایمکه چشم حتمن مطالبو به روز خواهم کرد :)


صامت
ساعت22:05---24 بهمن 1392
تکست فقط صادقhttp://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(7).gif
پاسخ:نظر شما محترمه ولی تکست فقط ملتفت :))


Ho3ein
ساعت10:07---24 بهمن 1392
خوشم اومد فقط اگه کامل تر توضیح بدید ممنون میشم...مثلا بهزاد پکس و یا گروه زدبازی،تیک تاک..ابلیس..تهی..ساسی مانکن و..... تو چه سبکایی کار میکنن ولی درکل خوب بود
پاسخ: معمولا یه رپر یا یه گروه تو سبکای مختلفغی اهنگ میدن مثلا اون یکی میخواد _ زدبازی سبک دیس لاوه... دروغ تعطیل _ زدبازی سبک دیسه... و...


Ho3ein
ساعت10:06---24 بهمن 1392
خوشم اومد فقط اگه کامل تر توضیح بدید ممنون میشم...مثلا بهزاد پکس و یا گروه زدبازی،تیک تاک..ابلیس..تهی..ساسی مانکن و..... تو چه سبکایی کار میکنن ولی درکل خوب بود

amir
ساعت11:32---23 دی 1392
متاسفم که انتقاد هارو نشون نمیدید و اصلاح هم نمیکنید . انتقادم بی پایه نبود که حتی تاییدشم نکردید . سعی کنید انتقاد های سازنده رو قبول کنید
پاسخ: من یه مدت نبودم و تازه انقاد شمارو دیدم اطفا زود قضاوت نکنید :D انتقادتون تایید شد پاسخ هم داده شد! بجز نظرهای چرت همه تایید میشن بخوصوص انتقادا ممنون از دادن نظر و انتقادتون :)


امیر
ساعت12:16---15 دی 1392
پست خوبی بود اما چند مورد !

یکی اینکه این موضوعاتی که شما اشاره کردید همش هست ولی توضیحاتتون خیلی سطحی بود ! هر کدوم از این سبکا دنیایی داره .

در مورد قافیه هم باید بگم که یاس اونقدرا هم حرفه ای تکست نمیگه ها ! همین حصینو اگه میگفتی خیلی تکستاش قوی تر از یاسه .

اها راستی شما اهنگای سینا یاعی رو گوش دادی . اگه داده باشی که دیگه نمیگی هر صدایی میتونه فان بخونه !

و در اخر سبک رپ لش نباید از یاد بره که حصینو فدایی استادشن !

به هر حال خسته نباشید
پاسخ: بله توضیحات سطحی بود! اگر مطلب عمیقی دارید تو نظرا بگید پست کنم! قسمتی که دربارهی یاس گفته شده بود رو پاک کردم بنظر من حصین تکساش زیاد قوی نیست نه گوش ندادم! گوش میدم میام نظرمو میگم :D حصین نه ولی فدایی اره سلامت باشید :)


amin
ساعت22:08---9 آذر 1392
doos daram ba shoma ham kari konam khosh haal misham

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.